Followers

Wednesday, May 23, 2012

Salam kerinduan

Assalamualaikum WBT

semua org sehat ke?
mila sihat..hope korang pon macam tu..
mcm biasa sibuk sikit...
hehe..nk cari rezki lebih..kena usaha lebih..
inshaAllah..:)

wlpn mila tak update kt sini..
jemput la singgah ke teratak Mila Delight kt Facebook yepp..
mila bz kt sane la...

yela, kita kije sendiri..bukan makan gaji..
kije kurang, duit kurang
kije lebih duit kadang tak lebih lagi..:)

tapi takpe..yg penting usaha, jgn putus asa..

semalam ade la terasa hati sket ngan mamat sorg ni..mgkn dia tak bermaksud mcm tu..
copy dr status kt FB

sikit la terasa hati bila kita ckp kita bz..dia kata dia lg bz..mesyuarat sane sini...smpt lg kalu nk kuar...** kita bg alasan kita bz xle nk kuar...yela..kita ni kije sendiri..misti byk masa duk sesaje..wlpn kita kt kita xde watpe duk ngadap fb jer...tp byk benda yg bejln ok...kita kije sendiri, sume kena manage sendiri..kalu x kije kuat sekrg xde hasil akan dtg..awak tiap2 bulan gaji masuk, kalu pon mesyurat..bukan buat ape pon..g tlg dgr jer..bdn tak letih...huwaa..sedih bila ada org memperkecilkan usaha ambe ini...*** tp ade i kesahh??? i tak mintak duit u pon...i bahagia mcm ni oke...dating la ngan org len ehh...:) sy xle ikut la jadual awak tu...


maaf la ye...



hopefully..kalu la mila berjumpe bakal suami..lau bole biarla dia seorg yg memahami jiwa mila yg berbisnes ni..bole sama2 bangunkan bisnes ni..huhu..yg bole jatuh bangun bersama...yg bole menjadi sahabat, kekasih, suami dan rakan sekerja...^_^ Amin..

2 comments:

  1. sabar la ea.. dia kurang memahami agaknya.. mungkin lama2 dia akan faham.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..bior jela dia tu..:) malas nk layan..

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...