Followers

Monday, January 24, 2011

xde tajuk..

salam..
aku blurr nih...xtau nk tulis aper..
tp yg aku tau...sejak aku balik umah..semangat aku makin kuat..
yela..pe tak nyer....sanggup resign kije n balik stay kt kg....
hehe..kadang xtau nk bg alasan pe kt diorg yg tanya...
bila aku pikir2 balik....rasanya aku tau dah jawapannya..**dulu jwpnnye lain..skrg lain. :p
aku tersangat frust.**frust menonggeng** kui3...itula aku dulu...
macam2 hal yg jadik..aku dh xleh handle...at least aku kt sini, most of the problem dh setel kot..ngeh3..
walaupun terbit pulak problems baru..konon nak berbisnes...haa...jadila aku businesswoman skrg nih...wlpn pada dasarnya..biasa2 je pon..hehehe....punya la aku xnak makan gaji...puas dah bapak aku suh carik kije..tp aku ckp aku tak nak..oooo..skrg aku nk pandai nekad dgn ape yg aku nak buat....:D
i'm proud of myself tau...

wat else ekk..???hmmm.........

Semoga Allah permudahkan bisnes aku ni dan juga bukakan pntu rezkiku seluas2nya...Amin..:)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...