Followers

Tuesday, June 21, 2011

Petua licinkan kulit muka

Assalamualaikum..

arinikan...kt tmpt kije panas tau..
aircond sume xle bukak sebab main power rosak...
maybe akibat ribut tula..
org TNB plak lambat dtg repair...
argghhh...xtahan..
tp xpela..dugaan..

hehe..
yg tu sume selingan aje...

petua yg mila nk share tak tau la sejauh mane keberkesanannya..
tapi cuba la dulu...
sebab mila slalu amalkan..
korang minum teh tak?
misti ade kan..
so uncang teh yg dah guna tu simpan la dlm peti ais...
*act nk suh sejuk jer...
then pagi2 after basuh muka amek la uncang teh tu n kuarkan hampas teh..
then gosok2 kat kulit muka tuh...
buat la sekejap..ala2 scrub muka gitu..
pastu basuh la muka tu..
pasti rasa kelainan kt kulit muka..

kalu sesape yg kulit berjerawat pun sgt bagus amalkan scrub guna hampas teh ni..
sebab yg ni natural ingredient..
murah plak tu..
kalu kulit yg biasa2 jer buat la 2 kali seminggu..
kalu kulit muka yg berminyak tu buat la 3@4 kali seminggu..
insyaAllah..misti ade kelainannya..


lau korang dah cuba...btau la..
sharing is caring...
^_^

P/S: yg penting skali korang ne rajin..nk seribu daya..xnk seribu dalih...






3 comments:

  1. uncang teh tu pun leh letak kat mata buat tdo
    org kate leh segarkan mate dgn hilangkan lingkaran hitam kat mate tuu.. :)

    ReplyDelete
  2. betol2...
    tapi mila xwat..
    :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...