Followers

Thursday, March 3, 2011

Jeles...

Assalamualaikum..
huhuu...
nape aku rasa jeles....
sebab jeles tu kan satu perasaan bila diri sendiri xdapat lagik tp tgk org len dh dapat...
huwaa........
mencik laa....
sebenarnya kan..sy jeles tgk kengkawan dah kawin...
sonok jer tgk meka tu...
huwaa...
turn sy bila lagik....
buah hati pun xdak..
pastu hati plak dah membeku..
xde org yg leh cairkan hati ni lagik...
ishhh...mencik nye ade perasaan ini
actually kan..akan ada perasaan mcm ni  bila datang bulan..
emosional terlebih..adoii...
xtau nk wat camne...
over sensitif..
ntah..dah sifat ku begitu...

aduhh..sakit kepala...bad mood..
asek nk marah * astagfirullah*
muka monyok jer..
kalu mcm ni la kan.
mmg xde org nk kt aku ni..
huwaa....:(

ade sesape nk bg suggestion??
any suggestion?
huhu...

dah la skrg ni mmg duk umah...
xjumpa org...camne nk jumpe calon..
pastu akan reject sesape yg nk berkenalan...
sebab diorg annoying...
jahatkan perangai saya ni..huk3..

Ya Allah..bukakanlah pintu hatiku untuk menerima insan yg bernama Lelaki dalam hidupku...

xkan begitu dasat aku ni??
trauma kisah lama...
hanya tuhan yang tahu...
suka duka aku dulu..

(-_-)



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...