Followers

Saturday, March 5, 2011

Rindu

Assalamualaikum...

ntah kenapa..
 terbit rasa rindu..
rindu masa lalu..
sangat indah ketika itu..

rasa nk nangis..
sob..sob..sob..

mungkin kerana kekesalan yg bertamu..

aku tak pandai menghargai setiap perhatian dia..
semua cerita aku..susah senang aku..
dia amek peduli..
susahkan nk cari org mcm dia lagi..
sebab selepas aku dh xpedulikan dia..
terus aku jumpa berbagai2 karenah manusia..
yang berterusan menyakitkan hatiku..
mengecewakanku...

sedih...
how to say yg aku nk kawan ngan dia macam dulu lagik..
aku rindu dia...

murahnya airmata arini...
:'(

Semoga Allah tambahkan keimanan dalam hatiku..
bukakan pintu hatiku untuk menyayangi dan berkasih sayang..
memberi dan bukan sekadar menerima..
dan belajar menerima kekecewaan..

P/S: dan dunia baru bagiku adalah ini..
Mila Delight..pengubat duka laraku..
^_^

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...