Followers

Thursday, March 3, 2011

bila kebosanan melanda jiwa..

Assalamualaikum..
dah leh agak ape yg nk tulis??
sudah terang lagi bersuluh entry ni kan..
huwaa.........
bosannye rasa walaupon byk kije yg nk dibuat.....




ni jer pic yg leh masuk..
layan je la kan..
ntah nape connection...xpun desktop aku ni yg dh biol..
sama cam tuan dia..
huwaaa....-_-

suppose stoberi tu nk wat smoothie...
tp mls nk kuar beli susu segar..
lagi satu hajat xsmpai..
nk wat apam blossom
huk3...cedey...
sebab xde susu segar jugak...

mencik arini...sebab td badan saya panas......
sakit2 badan ni...
esok plak akan berdiri selama 12jam..

chaiyokk mila.....kate nk beli kete..
must workhard ok...
yer..saya tau..tp saya rasa xlarat laa...
saya xde mood..
sbb sy period..
hormon xbetol...
mencik lagik...

esok saya akan buat muka toye...(camne muka toye tu?)
korang jawab la..
hehe..ok....
dah kul 11pm..
harus pergi dulu..
sebab esk nk bangun awal..
baju tak bergosok lagi...

aduhh..rasa malas...
*kalu ade bf kan best..
motif??
sbb dia nnti leh tlg pujuk kan.......
hahaa...macam zaman2 blaja dulu...siap suh bf buatkan assignment...
tapi tu citer lama..
jangan diingat....

k lah..lau pnjg umo esok kita jumpe lagik k..
nite...ZZzzzzZZZ
............XOXO.........

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...