Followers

Tuesday, March 22, 2011

So confused

Assalamualaikum...

Dah lama jugak saya x post ape2 kan..
biasala kadang2 kena amek mood dulu..
ne pikirkan ape yg patut dan yg xpatut buat..
Lately ade segala macam rasa dalam hati..

tula...tak terluah ngan kata-kata tapi terluah ngan perbuatan..
silap haribulan ade yg makan hati..
huhu...nak wat camne..
saya ni manusia biasa jer..
penuh dgn kekurangan..
hanya tersedar bila sesuatu tu dh terjadi..

keep thinking..
*
*
*
*
wat will happen next...
*
*
*
in a very bad mood...
*sigh*

cannot think anymore..
so tired...

am i not good enough>>to be good??
am i so bad??

if i can run n hide...
i will....huhu..
but the problem is still there..

<<kesilapan masa lalu..tetap akan diingat orang...walaupun aku cuba lari sejauhnya..walaupun aku dah berubah...xde siapa yg melihat perubahan itu...salah aku ke yg berubah?? atau aku perlu terus hidup dalam kesilapan...bila aku berani berdepan dengan hidup..terasa seperti aku terlalu kerdil untuk menghadapi semua ni...aku tak sanggup lagi lari dari kenyataan..menidakkan kenyataan..dan harus berpura-pura jadi bagus...
sakit tau tak..sakit sgt hati ni...>>>

enough for today...
(-_-)

XOXO 
Luv_Mila

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...