Followers

Saturday, April 28, 2012

ungkapan hati



the word is so true....
hmmm...
dah xmo bg kata putus..
drp hanging..baik tarik diri
sakit skrg takpe..
jgn kecewa kemudian hari
berlagu haru biru nnti...

Allah ada untuk saya

sunyi sepi tatkala biasa mendengar nasihatmu
kelu hati tatkala mulut ini yg slalu berceloteh
kisah itu dan ini
kini diam seribu bahasa

pelbagai ujian ku hadapi..
baru ku mengerti tentang hidup
betapa sia-sia nya waktu yang berlalu dulu

ku harap..
tanpamu..
aku akan tetap gagah melangkah
mengukir namaku setinggi bintang dilangit
takkan ada sesiapa yang akan membantuku
tatkala aku dilanda masalah
wlpn begitu..
hati ini akan terus kuat..
wlpn pada hakikatnya rapuh..

terima kasih kerasa sudi mendengar celotahku
terima kasih kerana menjadi tongkatku ketika aku ingin bangkit
terima kasih atas tunjuk ajar dan perhatian yg seketika itu
aku bahagia walau sekejap cuma..

semoga kamu dilindungi & dirahmati Allah
aku sayang kamu kerana Allah
pergilah jauh dari hidupku...
semoga hatimu sentiasa merindui Allah..
itulah doaku..Aminn..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...