Followers

Monday, July 4, 2011

~~Ku BerMimPi~~

Assalamualaikum..

semalam kepenatan..

tdo yg amat nyenyak..
tapi..
ku bermimpi..

ku duk kat pondok..tetiba ujan turun lebat sangat..
suddenly kabus penuh...
tak nampak ape..

then mimpi jari terluka kena pisau..
terbangun dari tdo still macam rasa kena hiris dek pisau...

sepertinya mimpi ni menggambarkan kecelaruan hidupku sekarang..


semakin hari semakin keliru
dan kekuatan yg ada semakin tipis
ku takut akan rebah
habis tercalar luka hati dan perasaan
ada sesiapa yang mengerti
yang memahami hati ini

jangan terlalu memaksa
kalu tak ingin ku memaksa
sekali terluka
selamanya akan terluka

biarkan aku dan diriku
mencari bahagiaku mengikut acuanku
ku bukan sengaja
tapi caramu membuat aku terkesan
sungguh..aku punya hati dan perasaan
perlu ada pertimbangan

----------------------------------------

under pressure..
satu persatu..
ku cakap ku tak nak, tak nak laaa.....
takkan nak lari lagi semata-mata perkara nih?
tak berbaloi..
dulu sanggup balik tinggalkan sume kt sane..
untuk bersihkan hati, jiwa dan raga..
skrg nih?
yg mane satu pilihan hati?
aku keliru dan semakin keliru...
aku benci!!!!
aku marah!!
aku ingin menangis...

kesabaran ku ada batasnya
takkan mampu bertahan seteguh karang dilautan..

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...