Followers

Thursday, January 20, 2011

aku hepy

for the time being aku rasa sikit hepy laa....nk tau nape? org yg aku sgt2 menyampah dulu, yg pernah tipu aku dulu..hari ni, aku call tuntut hutang lama....hmmm....sangat2 bagus perasaan ni...dan dia sikit pon xde rasa bersalah kt aku...haram punya jantan!

aku kenalkan dia sbg Z. dia ni leh diketegorikan dlm grup lelaki hensem la...haha..hensem wehh tp perangai macam setannn....kenal dia sbb pegi satu training yg tmpt kije aku buat la...dia ni sma la kije mcm aku tp lain tempat jer..aku kenal dia ni kejap jer.ntah nape leh sangkut plak..sbb muka dia kot..konon baik la sangat....
aku pon xtau nk describe perangai dia yg setan ni mcm mane...sakit hati bila ingat..huhu..
perkara yg aku xleh blah skali bila kgkawan kata dia GAY! lau tgk gaya, perghhh, sumpah xnmpk wehh..dlm kete lak, siap ade tafsir Quran..time Solat..pergh...ontime..sejuk mata lau tgk...tp tula...nk dijadikan story aku ngan dia...wlpn ade hint depan mata, aku xpercaya...tp bla dh terkena....sakitnyer tuhan ajer yg tau..masa tu tangkap cintan habes ngan mamat ni..aku penah jumpe kluarga dia, aku hampir nk bwk dia jumpa parent aku..seb baik xjadi...lau x...mmg menyesal xsudah laaa.....bila kengkawan ckp mcm2 hal dia wat kt tmpt kije...br la aku sedar, dia ni bukan lelaki yg baik..ade satu kes, dia sanggup tipu bos tmpt kije dia dgn alasan "mak dia meninggal" apelg, bos dia tepon aku la..tnya betul ke tak..aku ni kan "gf" dia...sanggup kan dia wat mcm tu?? lg satu hal yg aku sgt2 nk marah...dia pnjm duit ngan aku ngan alasan " ayah dia sakit nk operate" both alasan ni betul2 buat aku jelik ngan dia...mak n ayah dia sihat walafiat jer...tp leh dia kata cam tu..xguna punya anak...opppsss....pnjg betul luahan ketidakpuasan hatiku ini...

papepun...aku mmg terkena laa...huhuhu..skrg ni pun stil rasa sakit lg..ni cuma a part of my story..
Alhamdulilah...Tuhan sygkan aku dn menyedarkan aku bahawa dia xlayak utk aku dan aku xperlu menyesal pape...let bygones be bygones ok???

jumpa lg k ngan citer2 lg best...hehe... :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...