Followers

Monday, February 14, 2011

14 Feb 2011- aku bermimpi

assalamualaikum...
macam biasa slalu blur tuk tulis title..ngeee...:p

ok...dh ade idea nk citer ape....

alkisahnya dlm seminggu ni, aku asyik mimpi bab kawin laa....naik cuak gak laa...
huu...satu malam tu aku mimpi ade org masuk meminang tp aku reject..tp org tu beria nk kt aku..huu...
seb baik aku xnmpk muka...
lagi satu mlm aku mimpi tp aku dh tak ingat pasal aper....malas nk ingat...\-_-/
tp yg semalam ni yg buat aku monyok jer bangun tdo..sbb ape?
hmm...mimpi tgk sidia bersanding atas pelamin..cetttt....buang karan jer...pnjg plak mimpi tu..siap ade kluarga aku skali pegi kenduri tu...

huhuhu.....
ade maksud ke mimpi aku tu??


P/S: if mimpi aku tgk org lain bersanding xpe lagi..tp nape muka dia????adoii laa.....ke dia teringat kt aku??ke aku yg teringat kt dia...hampeh betul laa....dah xmo ingat dia..yg lepas biarkan berlalu...dia hanya sekadar coretan sejarah dalam diari hidupku...sekian..

wassalam..
jumpe lagi....
(^_^)

*nk mimpi2 yg best je pasni...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...