Followers

Monday, February 14, 2011

Gambar

Assalamualaikum..

terasa byk plak nk berkongsi rasa hari ini..

act, aku tgh edit2 pic tuk letak dlm blog yg lagi satu..Mila Delight
sambil2 tu tgk2 la FB..
ade sorg kawan aku ni.. teman baik aku masa kt matrik dulu..
susah senang aku..mesti dia tau..dari hari pertama smpai hari terakhir..
entah nape rasa nk tgk plak pic2 dia..dh lama jugak x keep in touch..he is the only one yg aku ade simpan picture..ktorg sempat tukar2 picture sebelum berpisah..

Dia bukan setakat teman masa matrik jer...tp masa kt universiti  pon still dia amek berat pasal aku..walaupun berlainan universiti...3 tahun pengajian..dia tetap setia mendengar bebelan aku..luahan rasa aku..
bila tahun ke-4, masa tu aku ne extend study, 1st sem aku tangguh, 2nd sem br masuk blaja..masa tu aku dah start kije..dah bz...dia pun bila dah abes degree..jadi RO..pastu sambung Master...

Skrg nih..teringat masa2 dulu tu..mmm..sweet nyer....hihihi...(^_^)

Motif????       
xtau...aku cuma teringat jer...mungkinkah aku ???huhuhu..dulu adela jugak perasaan suka kt dia..tp aku buang jauh2 sbb takut dia xleh trima...aku xnk ktorg putus sahabat....huhu..lg satu..aku jeles..sbb ade sorg girls yg maybe suka gak kot kt dia..huhu..xtau laa...dulu mane brani nk berterus terang...smpai skrg pon xpenah ckp kt dia...

korang rasa patut tak aku cakap kt dia??walaupun citer lama?

tp kan.lau berborak ngan dia dh xmcm dulu..aku rasa lain sgt..dia sgt susah nk berbicara tentang perasaan...dia mcm kaku jer..ataupun dia rasa kekok ngan aku??bila bertanya pasal gf, dia kata smpai skrg xde lg..n mak dia xkasi dia bercinta...suh abeskan blaja dulu...Dia xde suka mane2 pmpn ker?huhuhu...

xpela..xmo ingat...i'm hoping dia baca entry ni..huhu..

sekian dulu citerku..
jumpe lg k...
*patut tak aku btau dia??nnti la kan...wait n see...

wasalam..
Luv_Mila 4 eva....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...