Followers

Saturday, February 19, 2011

Mimpi lagi.....

Assalamualaikum...

semalam...aku mimpi lagik..
kali ni aku mimpi aku nk kawin ngan seseorang yg aku kenali..
ish..
xsuka la macam ni..
buat aku risau jer..
tapi org kata mimpi mainan tdo..
tp ade jugak mimpi yg bermakna..
slalu sgt mimpi pasal kawen2 ni..
takut..
dah la umo dh masuk 25..
huuuu...
cuak tau...
dalam hati xde rasa sayang kt sape2 dah..
yg lepas tu biar jela..
yg akan datang mmg tak pernah pikir pun..
nak kumpul duit byk2 dulu..
beli kete, beli umah..
aku xnk susahkan sape2..
kawen kendian2 la...
huu..
tapikan..
misti nnti ade yang bunyi.."milah, bila nk kawen ni...."
sebab anak sedara dh 5 org...lagi sorg on d way...insyaAllah bulan Sept due...
huwaaa....xmo pikir...
ade sape2 sanggup bg saya duit byk2????
aku bukan mata duitan..tp nk hidup sekarang ni xde yg free...
seb aku kt kg..temptation tu kurang la sket..
if duk kt serdang macam dulu..mau xcukup duit tiap2 bulan...
sekarang aku kije sendiri sebab aku xnak susahkan sape2..
walaupun permulaan agak susah..dan menyusahkan parent aku..
tp sekurang2nya aku x g mane2...
kalu tak tdo pun sbb buat kuih..
siang mengadap komputer..
kira bagus la tu kan..hehehe...

 k lah..sekian dulu citer saya...
nanti kita tgk malam ni mimpi ape lagik...

^_^

see yaa...wasalam..



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...