Followers

Wednesday, September 28, 2011

Angan-Anganku

Assalamualaikum

setelah sekian lama aku kuburkan semua impian dan angan2ku..
disebalik kesedihan itu..pedih bila angan2 yg seperti jauhnya langit dan bumi..
xkan pernah mampu aku gapai..

yaa...aku sudah lama tak berangan..
aku tak nk impikan pape pon..
n my fren ckp..
aku ni kurang berangan..
n cannot imagine..

bertahun jugak aku depressed
xde ruang untuk aku berangan or wat so ever..
yang aku tau..
aku hidup untuk teruskan hidup..

tapi papepon..
skrg ni adela masa untuk aku bina balik 
setiap inci dan ruang dlm diri aku..
akan ku perbaiki sebaiknya..
hanya Allah yg maha mengetahui..

dulu2..aku slalu berangan nk jadik cam Cinderella
hehe..
Cinderella cantik..baik..
wlpn susah tp dia tetap bahagia..
dan akhirnya kesabarannya dia berbalas..
hehhe..

n skrg nih terpikir plak nk wat wedding ala2 Cinderella nek kete kuda..
hehehe..
berangan lagik..
yela...dah stay kt butik pengantin ni..
ne la berangan jadik pengantin wlpn 
calon xdak lagi...
kih3...

Cinderella yg cantik..


nk nek kete kuda camnih..


camnih pon cantik..

hoho....mane nk carik nih?
kat sini confem xdak..
hehe..
rasa nk senyum aje arini..

nnti la sambung berangan ye...
nk p goreng popia jap..
nk wat popia nestum..
korang nk??

hehee..

daa

muahh!!!!


*gambar yg kt atas tu sume pnjm ngan incik google..
*gambar comel bertudung itam ni sdn bhd

^_^

___________________________________

Moral of the story..
sebab kwn dah kata aku kureng berangan..
tu yg start berangan tuh..
untuk meningkatkan tahap kreativiti aku
utk kreatif otak belah mane ek?
alamak..student bio pon leh lupa daaa...
xkesah la kan papepon..

kot2 pasni aku leh wat kek secantik Cinderella tuh..
*xdak kena mengena pon.hehe.. :p

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...