Followers

Monday, October 10, 2011

Lagu: Kecewa


sedikit waktu yang kau miliki
luangkanlah untukku
harap secepatnya datangi aku
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
sekali ini ku mohon padamu
ada yang ingin ku sampaikan
sempatkanlah
* hampa, kesal, dan amarah
seluruhnya ada di benakku
andai seketika hati yang tak berbalas
oleh cintamu
** ku ingin benar melampiaskan
tapi ku hanyalah sendiri di sini
ingin ku tunjukkan pada siapa saja
yang ada bahwa hatiku kecewa
seperti menunggumu di sini
seperti seharian
berkali ku lihat jam di tangan
demi membunuh waktu
tak kulihat tanda kehadiranmu
yang semakin meyakiniku
kau tak datang




kenapa saya suka lagu??
sebab laguni mengekspresikan perasaan kecewa saya....tapi tu dulu laa..
wlpn begitu...still skrg ni agak kecewa jugak..
dari sudut yg berbeza...:(

tapi xpe..
saya cuma mengekspresikan kecewa saya
tapi saya tak putus asa...
^_^

Allah itu Maha Adil
dan akan memberikan yg terbaik utk hambanya..
dah berusaha, berdoa...ne tawakkal jela...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...