Followers

Thursday, March 8, 2012

Kisah Frust dulu-dulu

Assalamualaikum WBT

entah kenape rasa macam nak bercerita kisah dulu-dulu...
korang sanggup dengar tak ni??kang termuntah pulak dengar citer ala2 berair mata nih..*xdela air mata pun..saje jee*
hihihi...lau korang tak sanggup..skip aje...saje je nih..peringatan bersama..huk3...

dulu kan...saya sayang sorang mamat nih..hensem..kulit putih..jambu orangnya...taste saya mmg lelaki berkulit cerah kot..huhu
kerja sama bidang tapi dia kt tempat lain..jumpe masa ada training...lepas tu hubungan tu macam biasa2 aje..
nk kata declare pun entah laa...tapi ada masa gap sekejap...masing-masing menyepi..
tapi lepas tu sambung balik..then adela jumpe dia ngan kawan dia..* masa ni ada satu petunjuk
petunjuk ape??
saya pun tak tau la sejauh mane kebenaran berita yang saya dapat..sebab lepas dia tipu duit saya dalam amount yg agak besar..barulah saya tau dia tu GAY!!!!!! sebelum tu ade jugak petunjuk yang lain..saya deny...sebab..ntah la...saya yang bodoh agaknya...konon sayang kan??
amekkk kauu....dushhhh~~ dia tipu hidup2...melayang duit..melayang cinta...makan hati tak tau nak cakap la kan...peritnya..hanya Allah yang tauuuuuu.............sob3...berbulan-bulan lamanya amek masa nk rocover balik...tau tak ape skill dia utk pinjam duit saya tu?? dia cakap bapak dia nk operate..saya tau bapak dia sakit jantung sebab dah pergi umah keluarga dia..jumpe mak ayah dia...saya ni kan..percaya la hidup2 yang bapak dia sakit..sanggup tu bagi pinjam...tapi lepas tu rasa tak sedap hati..telefon maknye..kata maknye..bapaknye ok aje..xde nk kena operate pon..dushh!!! rasa nk tembak aje kepala mamat tu...sanggup dia gunakan nama bapak dia kan...KEJAM punya anak!! ade lagi satu kes..dia malas nk g kije..dia btau bos dia maknye meninggal...bos ney pulak tepon saya nk sahkan hal ni...sekali dia pulak tepon..btau..rahsiakan hal ni..dia tipu bos nye aje...korang sanggup tak guna nama mak korang macam tu?? bukan hal main2..soal kematian tu...
tersangat tak berhati perut...walau apepun...

untuk lelaki yang bertuah yang pernah saya sayang.....
tolong la berubah ekk...semoga mak ayah sihat lagi..
saya dah halalkan duit tu...
semoga Allah membalas segala perbuatan awak tu..
awak senang kat dunia aje..dah bape banyak duit orang lain yang awak makan..
takpe..Allah itu maha Adil....

tula serba sedikit tentang perasaan dulu2..
yang makan hati tak berlagu...
tapi bila dah mampu luahkan macam ni..rasanya..
Alhamdulillah..kalau pun ada rasa kecewa lepas ni..
moga Allah akan tetap menjaga hati ini..
memberikan yang terbaik dalam hidup saya...

dah lepas satu stage..lepas ni ade lagi satu stage yg kritikal gak...
soal hati ni payah kan?? lau dah suka tu..tak reti2 nk duk diam2...

Ya Allah...tetapkanlah hatiku untuk cinta-Mu...huhu..
kalau dia bukan untukku..bawak la dia jauh dari hidupku..
biar la sakit sekarang..bukan kemudian hari....
hapuskanlah prasangka yang ada...huhu...
semoga dia bahagia selalu dan berikanlah kemudahan untuk dia gapai cita-cita dia ya Allah...
lembutkan hati dia..dan berikan dia petunjuk dan hidayah-Mu...semoga dia dalam penjagaan-Mu..
Amin...

** tengah sibuk siapkan RP tapi entah macam mane leh pulak tulis citer nih..haisshh..
hehe..ampun....

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...