Followers

Friday, March 30, 2012

menitip rasa


alam yang terbentang..
menyingkap seribu erti..
walaupun dikelilingi awan kelam
ditengahnya masih ada sinar yang menerangi...
itulah aku...

masih berusaha..
membuktikan siapa aku
tapi untuk ape..
biarlah aku buruk dimata manusia
yang penting aku cantik dimata Allah..

apalah daya hati
kadang-kadang terusik dengan berbagai dugaan.
airmata juga akan jadi peneman setia
setelah itu..ku sapu titis mutiara itu..dengan harapan untuk bangkit kembali...

walaupun aku keseorangan di dunia ini..
tapi ku tahu..masih ada 2 orang yg setia dikiri & kananku..
mencatat segala kebaikan & keburukan ku..
masih ada yang berkuasa di atas sana..
memerhati & melindungiku..
Hasbunallah huwanikmalwakil...
Allah Maha Besar..

** bunyi macam merajuk je kan??
huhu..tak tau la..
agak la sebenarnya..
banyak benda yang terasa & terkesan dihati..
nak menangis..dah puas dah..
so...pujuk lah hati dengan kuatkan hati..
ku sebut namamu Ya Allah...
semoga hatiku terus kuat untuk menempuh ujian & rintangan
saya nak senyumm...^_^

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...