Followers

Saturday, December 24, 2011

HafizZainal's Contest - Senyuman Mahal II

BANNER CONTEST SENYUMAN MAHAL II
HAFIZ ZAINAL



Mila mempertaruhkan picture ni..
masa ni jadi pengapit pada majlis perkahwinan kawan baik.
4. i - Kenapa senyuman saya paling mahal?
         Sebab bila saya senyum saya rasa semua orang akan rasa kebahagiaan yang saya rasa..
         Bila saya senyum, semua masalah just go away...
         i'm juz the happiest person when i smile.^_*
         senyuman saya juga memikat..*agak perasan kat sini. hehe
         
    ii - saya berminat join contest ni sebab kebetulan saya ada picture senyuman yang paling mahal, 
         picture ni taken by photographer kt majlis kahwin, so..xdela nk senyum buat-buat... 

   iii - orang pakai braces?? mula2 nampak pelik..tapi lama2 biasa je kot..^_^

Mila nak tag ----->>>> Dayang Deno, Alin Kiwi, Cik Tulip

kalau korang nk join gak..juz klik aje banner tu..^_^

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...