Followers

Monday, December 26, 2011

Soal Hati: Sepi Sendiri



hari demi hari
ku lalui.......
ada hari yang tersangat gembira buatku..
tak terucap..
tak terungkap..
hanya kalimah alhamdulillah bergema di dalam dada
aku tak tau pada siapa untuk aku berkongsi rasa itu..
akhirnya..
ku pendam..diam..

di saat aku mengenal diri
aku mula memahami hatiku
saat ku bersedih
saat ku bergembira

kadang-kadang aku terlalu bercampur baur
memakan diri
aku sendiri

di saat hati goyah
ada pula cerita lain
buat aku tersenyum dan ketawa
tapi itu hanya sementara

tunjukkan pada aku
jika kau benar inginkan aku
bercerita tentang apa saja
hati aku belum benar-benar bersedia
walaupun itu adalah yang ku inginkan

buat hatiku menangis dan gembira
dan tunjukkan aku tulus kasih sayangmu

tapi aku tahu..
semua itu palsu

***
skrg ni mood flactuate!!
tak tau nk share ngan sape..sebab masa ni la sgt2 perlukan pendengar yg setia...
bukan untuk mengkritik tapi memahami
susahnya bila selalu terjadi mood swing ni..
huuuu.....
Tuhan..ketemukan aku dengan mereka yang akan bersamaku susah & senangku...
dan penuhi hajat keperluanku..Amin..

*Nota kaki:
disebabkan xde mood...hajat dihati nk g derma darah...^_^ mane la tau kan..kot2 bleh up sket mood ni..hehe

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...