Followers

Saturday, February 4, 2012

Bila hati bersenandung...(2)

Assalamualaikum

lately entry saya lebih kepada copycat ilmu2 daripada Fb & juga blog...
berkongsi rasa yang saya taktau nk luahkan dan semoga menjadi pengajaran dalam hidup ini..
dalam entry Bila Hati Bersenandung saya merasakan ada ujian dr Allah..

dan memang benar..Allah sedang menguji hati saya...
hati semakin keliru dan keliru..
perjalanan hati yang saya tempuhi...
onak dan duri..
takut tewas dek hati yang kelam..

bagaimana harus saya hadapi..
mengharapkan kasih Allah pada saya..
melindungi hati ini..
dari terus hanyut...

sekeping hati yang rapuh..

Ya Allah...ya Rahman..ya Rahim..

tak terluah dek kata-kata...
hanya Kau yang Maha Mengetahui
liku-liku perjalanan hidupku..

lindungilah hati ini...

kerana aku mengharapkan kasihmu ya Allah...

tautkanlah cinta kami kerana cintakan Mu ya Allah...

lembutkan hatinya....berikan hidayahMu padanya...

kalau dia bukan untukku...berikan yang lebih baik buatku....
Amin..

saya merasakan perasaan itu..
dan itu adalah fitrah manusia
ingin mencintai dan dicintai...



**dalam dilema..moga Allah terus melindungiku & memberiku hidayah...
permudahkan segala urusanku ya Allah..Amin

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...