Followers

Friday, February 24, 2012

A Moment to Drive A Momentum

Assalamualaikum WBT

Tajuk tu pun macam gempak je kan??haha..xdela gempak mane pun..
cuma terlebih excited sket malam ni..sebab...




dah nampak dah??? excited sangat...

tapi yang lagi penting..adalah ilmu yang akan ditimba bersama Irfan Khairi...
bersama Asia eUniversity....buat sedikit pelaburan untuk kepentingan masa depan..

Ada ilmu sedikit lebih dari orang lain akan membezakan kita dengan orang lain....

hehe...energy to drive.. a lot actually!!!!

dalam seminggu ni macam2 pikir how to setup bisnes ni betul2..

planning to make sure next month punye income masyukk...

and tonite rasa macam mimpi jadi realiti....Allah shows the way...Alhamdulillah...

Ape2 pun...dalam hidup kita ni...xde benda yang kita buat takde risk kan??

so..i've take another risk to transform to be a Chance...

orang lain tak boleh ubah hidup saya..tapi saya mampu ubah hidup saya sekarang...

orang lain boleh kata macam-macam..tapi kalau diri sendiri tak melaksanakan....
benda tu takkan kemana  kan???

saya aim another 10 years....i'll be somebody..thats my promise.....

sebab dari zaman blaja lagi..tak pernah figure nk kije ape..tp sy selalu sebut dalam diri..

saya kan jadi "Somebody" nnti...

so...untuk drive promise tu...i'll make the first step...to secure my life..to secure my future...

biar ape pun halangan yang ada sekarang ni...no excuses...

saya xde kereta..fine.saya naik moto je g mane2...
saya takde hp branded..tp sy pakai yg boleh call n sms..enough for now...(cukup duit beli baru..hehe)
umah saya tak strategik..fine..sy buat bisnes online..benda tu xde masalah..
bukannya diorg xle dtg umah..cuma agak susah sket nk smpai..saya kan ada..sy bleh guide ape...
ape lagi masalah skrg??

bg masa 6 bulan la dari sekarang untuk nmpk perubahan...

blehh???

Semoga Allah sentiasa permudahkan perjalanan Mila Delight...pertemukan daku dengan jodoh yang baik & boleh membimbing daku Dunia & Akhirat dan permudahkan perjalanan bisnes MaVellous...
Ya Allah....
jika rezki itu jauh..dekatkanlah..
jika rezki itu haram..sucikanlah..
jika rezki itu dilangit..turunkanlah...
jika rezki itu dibumi, keluarkanlah...
Ya Allah..pertemukan aku dengan orang2 yang benar2 jujur untuk membantu aku untuk berjaya..benar2 ikhlas untuk berbisnes..dan jadikan aku orang yang berjaya Dunia & Akhirat...
Amin...Ya Rabbalalamin...

panjang bebeno syarahan malam ni..bukan apa kan...tengah bersemangat nih..sebab petang dah ada sedikit duka & kecewa...tapi itu a part of life...takleh too serious..bak kata kawan saya yg demox itu la kan...
bak kata abang sulung pulak..itu life dia..lantak dia la..life saya..saya yang tentukan..
oke..mind your own business...^_^

setakat itu saje la celoteh malam ni...

sekian....


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...